Πατήστε το Link για την συμμετοχή σας: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdP4C1V2jQX3ARetTF0ZVXentEvJ7L58UWX0gQrp-DovdbiWw/viewform
Σεμινάριο WEB επτά κρίσιμων ζητημάτων Logistics
Τρίτη 27 και Τετάρτη 28 Ιουνίου 17:00 – 20:00 (Α Ομάδα)
Τρίτη 4 και Τετάρτη 5 Ιουλίου 17:00 – 20:00 (Β Ομάδα)
Μετά από συστηματική αξιολόγηση των αναγκών της αγοράς, σας ενημερώνω για την πραγματοποίηση ενός ειδικά σχεδιασμένου σεμιναρίου επτά (7) Hot ζητημάτων Supply Chain & Logistics διάρκειας 6 ωρών (3 + 3) για εμπορικές και βιομηχανικές κυρίως επιχειρήσεις και απευθύνεται σε στελέχη της εφοδιαστικής αλυσίδας και του Logistics δηλαδή στην πρώτη γραμμή της λειτουργίας μιας εταιρείας.
Πιο συγκεκριμένα απευθύνεται σε CEOs, Logistics & Supply Chain Managers, υπευθύνους αποθήκης, customer service και υπευθύνους ανεφοδιασμού, της αποθήκης μεσαίων – μεγάλων εταιρειών. Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί σε ένα αρκετά κλειστό κύκλο ήδη υπαρχόντων εταιρειών που έχω συνεργαστεί ή στελεχών που γνωρίζω προσωπικά.
Αφορμή πραγματοποίησης αυτού του σεμιναρίου είναι η συσσωρευμένη απόκτηση γνώση 30 σχεδόν ετών εμπειρίας μέσα στις αποθήκες αλλά και οι βέλτιστες πρακτικές της αγοράς από την πρόσφατη επιχειρηματική μου δραστηριότητα.
Στόχος του σεμιναρίου είναι η αναλυτική συζήτηση εφαρμοσμένων πρακτικών και εμπειριών κάτω από το πρίσμα του Logistics Operation και της πληροφορικής που γνωρίζω όπως ξέρετε αρκετά καλά. Καθώς το βασικό μου αντικείμενο δεν είναι η εκπαίδευση αλλά η παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών logistics on the field, το σεμινάριο αυτό δεν θα είναι συχνά επαναλαμβανόμενο. Άρα, ένα ακόμα χαρακτηριστικό του, είναι η ρεαλιστική και απλή γλώσσα που μιλά ο αποθηκάριος και ο εργαζόμενος και όχι η θεωρητική προσέγγιση (που ναι μεν μπορεί να είναι επιστημονικά τεκμηριωμένη αλλά τελικά είναι μη εφαρμόσιμη). Παρακάτω παρατίθενται τα ζητήματα που θα παρουσιαστούν και αναλυθούν.
Ενότητες
1η | Warehouse Management System – WMS:
α) Πότε μια εταιρεία και γιατί πρέπει να εγκαταστήσει wms; β) Ποια είναι τα κριτήρια επιλογής ενός wms; Πώς αξιολογώ; γ) Είμαι σίγουρος ότι αξιοποιείται σωστά το wms που διαθέτει η εταιρεία; δ)Υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις χωρίς wms για μια οργανωμένη αποθήκη; |
2η | Η σωστή χωροταξία και εξοπλισμός μας αποθήκης:
α) Μπορώ να βελτιώσω την αποθήκη μου χωρίς μεγάλες επενδύσεις; β) Πώς μπορώ να υπολογίσω την απόσβεση μιας επένδυσης; |
3η | SWOT αποθήκης:
α) Τι μπορώ να βελτιώσω μέσα στην αποθήκη; β) Από τι απειλείται μια σωστή αποθήκη; |
4η | ERP και WMS:
α) Τι πρέπει να περιμένω από το κάθε σύστημα; β) Συχνά λάθη που στοιχίζουν ακριβά. |
5η | Μικρά (και μεγάλα) μυστικά στο forecasting και το reordering:
α) Τι πρέπει να λαμβάνω υπόψη στον αλγόριθμο της παραγγελίας προς τους προμηθευτές; β) Συχνά λάθη στην αναπαραγγελία. |
6η | Key Performance Indicators – KPIs- Βασικοί δείκτες στα Logistics:
α) Ποιοι είναι; β) Ποιο σκοπό εξυπηρετούν; γ) Πώς υπολογίζονται; |
7η | Logistics 4.0 – Μια ματιά στο μέλλον:
α) Σε ποιο βαθμό μπορεί να εφαρμοσθεί αυτή η τεχνολογία; β) Ποιες είναι οι προϋποθέσεις; |
Ποσά – Λογαριασμοί κατάθεσης
Αριθμός συμμετοχών | Τιμή | Σύνολο |
1 συμμετοχή | 180€ | 180€ |
2 συμμετοχές | 160€ | 320€ |
3 συμμετοχές | 140€ | 420€ |
Οι τιμές ΔΕΝ επιβαρύνονται με ΦΠΑ
- Τράπεζα Πειραιώς : GR57 0172 1480 0051 4809 8968 097 (εταιρεία και ονοματεπώνυμο στην αιτιολογία κατάθεσης)
- Alpha Bank : GR59 0140 1370 1370 0210 1052 181 (εταιρεία και ονοματεπώνυμο στην αιτιολογία κατάθεσης)
- Όλο το υλικό της παρουσίασης καθώς και βοηθητικές σημειώσεις σε Hard Copy – USB stick ή PDF σε email
- Προθεσμία συμμετοχής έως την επόμενη Παρασκευή 10 Ιουνίου
- Τηλέφωνο επικοινωνίας +30 6955 485397
Η συμμετοχή σας θα με τιμήσει ιδιαίτερα!