Σεμινάριο Logistics

Posted by: Alexandros Paraskevas Category: Τα Νέα μας

Πατήστε το Link για την συμμετοχή σας: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdP4C1V2jQX3ARetTF0ZVXentEvJ7L58UWX0gQrp-DovdbiWw/viewform

 

Σεμινάριο WEB επτά κρίσιμων ζητημάτων Logistics

Τρίτη 27 και Τετάρτη 28 Ιουνίου 17:00 – 20:00 (Α Ομάδα)

Τρίτη 4 και Τετάρτη 5 Ιουλίου 17:00 – 20:00 (Β Ομάδα)

 

Μετά από συστηματική αξιολόγηση των αναγκών της αγοράς, σας ενημερώνω για την πραγματοποίηση ενός ειδικά σχεδιασμένου σεμιναρίου επτά (7)  Hot ζητημάτων Supply Chain & Logistics διάρκειας 6 ωρών (3 + 3) για εμπορικές και βιομηχανικές κυρίως επιχειρήσεις και απευθύνεται σε στελέχη της εφοδιαστικής αλυσίδας και του Logistics δηλαδή στην πρώτη γραμμή  της λειτουργίας μιας εταιρείας.

Πιο συγκεκριμένα απευθύνεται σε CEOs, Logistics & Supply Chain Managers, υπευθύνους αποθήκης,  customer service και υπευθύνους ανεφοδιασμού,  της αποθήκης μεσαίων – μεγάλων εταιρειών. Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί σε ένα αρκετά κλειστό κύκλο ήδη υπαρχόντων εταιρειών που έχω συνεργαστεί ή στελεχών που γνωρίζω προσωπικά.

Αφορμή πραγματοποίησης αυτού του σεμιναρίου είναι η συσσωρευμένη απόκτηση γνώση 30 σχεδόν ετών εμπειρίας μέσα στις αποθήκες αλλά και οι βέλτιστες πρακτικές της αγοράς από την πρόσφατη επιχειρηματική μου δραστηριότητα.

Στόχος του σεμιναρίου είναι η αναλυτική συζήτηση εφαρμοσμένων πρακτικών και εμπειριών κάτω από το πρίσμα του Logistics Operation και της πληροφορικής που γνωρίζω όπως ξέρετε αρκετά καλά. Καθώς το βασικό μου αντικείμενο δεν είναι η εκπαίδευση αλλά η παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών logistics on the field, το σεμινάριο αυτό δεν θα είναι συχνά επαναλαμβανόμενο. Άρα, ένα ακόμα χαρακτηριστικό του, είναι η ρεαλιστική και απλή γλώσσα που μιλά ο αποθηκάριος και ο εργαζόμενος και όχι η θεωρητική προσέγγιση (που ναι μεν μπορεί να είναι επιστημονικά τεκμηριωμένη αλλά τελικά είναι μη εφαρμόσιμη). Παρακάτω παρατίθενται τα ζητήματα που θα παρουσιαστούν και αναλυθούν.

Ενότητες

1η Warehouse Management System – WMS:

α) Πότε μια εταιρεία και γιατί πρέπει να εγκαταστήσει wms;

β) Ποια είναι τα κριτήρια επιλογής ενός wms; Πώς αξιολογώ;

γ) Είμαι σίγουρος ότι αξιοποιείται σωστά το wms που διαθέτει η εταιρεία;

δ)Υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις χωρίς wms για μια οργανωμένη αποθήκη;

2η Η σωστή χωροταξία και εξοπλισμός μας αποθήκης:

α) Μπορώ να βελτιώσω την αποθήκη μου χωρίς μεγάλες επενδύσεις;

β) Πώς μπορώ να υπολογίσω την απόσβεση μιας επένδυσης;

3η SWOT αποθήκης:

α) Τι μπορώ να βελτιώσω μέσα στην αποθήκη;

β) Από τι απειλείται μια σωστή αποθήκη;

4η ERP και WMS:

α) Τι πρέπει να περιμένω από το κάθε σύστημα;

β) Συχνά λάθη που στοιχίζουν ακριβά.

5η Μικρά (και μεγάλα) μυστικά στο forecasting και το reordering:

α) Τι πρέπει να λαμβάνω υπόψη στον αλγόριθμο της παραγγελίας προς τους προμηθευτές;

β) Συχνά λάθη στην αναπαραγγελία.

6η Key Performance Indicators – KPIs- Βασικοί δείκτες στα Logistics:

α) Ποιοι είναι;

β) Ποιο σκοπό εξυπηρετούν;

γ) Πώς υπολογίζονται;

7η Logistics 4.0 – Μια ματιά στο μέλλον:

α) Σε ποιο βαθμό μπορεί να εφαρμοσθεί αυτή η τεχνολογία;

β) Ποιες είναι οι προϋποθέσεις;

Ποσά – Λογαριασμοί κατάθεσης

Αριθμός συμμετοχών Τιμή Σύνολο
1 συμμετοχή 180€ 180€
2 συμμετοχές 160€ 320€
3 συμμετοχές 140€ 420€

Οι τιμές ΔΕΝ επιβαρύνονται με ΦΠΑ

  • Τράπεζα Πειραιώς : GR57 0172 1480 0051 4809 8968 097 (εταιρεία και ονοματεπώνυμο στην αιτιολογία κατάθεσης)
  • Alpha Bank : GR59 0140 1370 1370 0210 1052 181 (εταιρεία και ονοματεπώνυμο στην αιτιολογία κατάθεσης)
  • Όλο το υλικό της παρουσίασης καθώς και βοηθητικές σημειώσεις σε Hard Copy – USB stick ή PDF σε email
  • Προθεσμία συμμετοχής έως την επόμενη Παρασκευή 10 Ιουνίου
  • Τηλέφωνο επικοινωνίας +30 6955 485397

Η συμμετοχή σας θα με τιμήσει ιδιαίτερα!